Bulutların Üstünde

{ad astra per aspera}

More About Me...

Lorem ipsum dolor sit amet, nisl elit viverra sollicitudin phasellus eros, vitae a mollis. Congue sociis amet, fermentum lacinia sed, orci auctor in vitae amet enim. Ridiculus nullam proin vehicula nulla euismod id. Ac est facilisis eget, ligula lacinia, vitae sed lorem nunc. Orci at nulla risus ullamcorper arcu. Nunc integer ornare massa diam sollicitudin.

Another Tit-Bit...

Lorem ipsum dolor sit amet, nisl elit viverra sollicitudin phasellus eros, vitae a mollis. Congue sociis amet, fermentum lacinia sed, orci auctor in vitae amet enim. Ridiculus nullam proin vehicula nulla euismod id. Ac est facilisis eget, ligula lacinia, vitae sed lorem nunc.

Feysburk Karmaşası…

Bu Facebook türk değimiyle “Feysburk” da neyin nesi… Ne yalan söyleyim… Recep İvedik’ten örendim facebook’u… İlk kayıt olduğum zaman “İngilizce” idi… Diğer arkadaşlardan kaynaklanarak beni bulan bir takım “Kız” topluluğu…

Üyeliğimi ilk açtığımda ilk işim can dostum, webmaster, programlama… :) öğrendiğim ve örnek alıp gezip tozduğum isim “Osman’ı” ekledim… Ondan sonra onu tanıyan birkaç kız arkadaştan dolayı başka arkadaş yani şu tanıyabileceğiniz arkadaşlar hadisesinden beni bulan birkaç kızdan en safı ekledi beni…

Bir profiline baktım birde faceburk’una (facebook) koyduğu yalap şalap ve tek kolu gözüken çünkü öbür kolu foto çekmekle meşgul bir kızın “Tek Kollu” fotoğrafıydı… Kabul ettim… “Slm… Ben Kutay” diye yazdım duvarına… Birde dürtme özelliği yokmu “Kutay Seni Dürttü, Cenabettin Seni Dürttü” olayı :)… Ondan sonra kızın ilk cavabı… Net ve hiçbir eksiği yok… “Neden ekledin feysimi… Ben seni tanımıyorum” benimde cavabım sen eklemişsin oldu… Ardından “Ben eklemedim… Alla alla ya” yazmış… Sonra ya sabır dedim ve Recep İvedik’teki facebook repliğini hatırladım… Yaw birader sen gel ekle sonra niye ekledin de… Ben zaten daha ilk açmışım gelicem haaa bu kızı ekliyim diyeceğim… Olacak iş değil…

Neyse eninde sonunda kurtulduk ama yani zorla kendini facebook amelesi yapanlara “Facebook amelesi olmamak lazım…” dedirten bir örnek… Umarım başınıza da gelmiştir… Hele bana yani erkeklere öyleyse kızlara hangileri denk gelir bilemiyorum…

Bir sonraki konuda şu gruplar meselesi… Vay anasını gruplara bak… Aynı hiç değiştirmeden alıyorum… “Feysburk Çorumlu Güzeller’i Seçiyoruz, İsrail Batsın bu dünya (Arkadaşını çağırmıcaksan gelme), Gruba katıl 100 msn adresi hackla... (Arkadaşını çağırmıcaksan gelme) ya hocam iyi güzel anladık… Yazım hataları olsun, israile boykot tamam arkadaşlarımı da çağırıyım, yaw şu msn adresi hackle işi ne oluyor ya… Sırf üye amaçlıda açılmaz ki… Kendilerini yaw katılırsam şu guruba 100 tane adres gelicekmiş… Diyip ekliyen bide içinden yada arkadaşına ben gruba katıldım ama arkadaşlarımı çağırmadım genede bana msn şifreleri gelicek diyenlere ne demeli… Hele grup açanlar…Abi bak… 10.000 tane saf grubuma katıldı… Filan falan…

Bide profil resimleri… Örnek “Aslan Halis” abi çok mu aradın o resmi yapma hocam ya… Bide her resme yorum yapmak için uğraşanlar yokmu… Sanki forumda post kasıyor… Çok güzel nerde çekildiniz ? sorusunu adam her fotoğrafa koyar mı ?

Hele şu “Dedikodu” olayı… Yok “Arzu donsuz dışarı çıkmışmıdır, Eren bardan çanak çalmışmıdır, Ayşe altına yapmış mıdır… Yaw kardeşim sanane… Benim hakkımda yorum yapma… Adam gelmiş “Kutay, burnunu yaptırmalı mıdır ? “ açmak için 100 kredi… Kardeşim bana yorum yapma bende açmıyım… Sonra açıyorum kim yarın gidiyoruz dövmeye hesabı…

Çete savaşları… Kiralık Katil… Word War… Sanki facebook text tabanlı oyun firması “Bigpoint” Okula gidiyorum, sırf feyse “Çete Savaşları” için girenlerden tut… Çetesi onu terk etmiş diye üzülen çakma Don V. Corleolene’lere çarp :)

Bırakın ya… Feysburk işkence resmen :) Bende zaten çıkmayı düşünüyorum…

4 yorum:

  1. My little Montenegro dedi ki...
     

    Yani herşeyde olduğu gibi feyburk unda cılkı çıkarılmış durumda...Arkadaşımın yuvası yıkıldı...Kocası üniversitedeki ilk aşkını buldu hoş bu program vesile oldu adam şerefsizse biz neyapalım :D Parliament de değil ki dava açasın :D...Teşekkürler yazı için...

  2. Kutay dedi ki...
     

    Hmm Teşekür Ederim... :) O

  3. Cro* dedi ki...
     

    Ya usta en mantıklısı hiç üye olmamak böyle abudik gubugik yerlere başına beladan başka birşey değil xD ..

  4. Kutay dedi ki...
     

    Hakketen nida bugun resimlerimi eklemiş saf saf bende asp anlatıyodum yasin hoca hesabı :)

Yorum Gönder