Bulutların Üstünde

{ad astra per aspera}

More About Me...

Lorem ipsum dolor sit amet, nisl elit viverra sollicitudin phasellus eros, vitae a mollis. Congue sociis amet, fermentum lacinia sed, orci auctor in vitae amet enim. Ridiculus nullam proin vehicula nulla euismod id. Ac est facilisis eget, ligula lacinia, vitae sed lorem nunc. Orci at nulla risus ullamcorper arcu. Nunc integer ornare massa diam sollicitudin.

Another Tit-Bit...

Lorem ipsum dolor sit amet, nisl elit viverra sollicitudin phasellus eros, vitae a mollis. Congue sociis amet, fermentum lacinia sed, orci auctor in vitae amet enim. Ridiculus nullam proin vehicula nulla euismod id. Ac est facilisis eget, ligula lacinia, vitae sed lorem nunc.

Merhaba...

Evet... Koca bir süre açmak istediğim ama bir türlü Tema derdine düşüp gün sonunda heveslendiğim "saat 01:00" sıralarında bu işe başlıyacağım dediğim ama "saat 03:45 " sularında vazgeçtiğim bu bloğumu şu an "saat 01:24" sıralarına ilk blog yazımı blogger'imin "Kaydı Yayınla" tuşu ile sizlerle buluşturacağım... Ayrıca burdan bana ilham kaynağı olan
"Oynar Başlıklı Blog'un Sahibi: Elalemin Akıllısı "ve" surahii Başlıklı Blog Sahibi Hocam:) : cobija'ya"
Teşekürlerimi Sunuyorum...

Neyse birazda kendimi tanıtayım sizlere...
Ben: Kimine göre "
Romantik Cocuk" kimine göre "Aşk Doktoru" kimine göre "Tipik Bir Öğrenci" ve bazen de ünlü bir yazar... Çünkü ne yazık ki akşam saat 01:25 sularında yazmaya başladığım, ve bir türlü üzerinde düşündüğüm saçma yarışma konularına mükemmel denilebilen nitelikte yazdığım makaleleri, "yalnız yerine yanlız", "virgül yerine nokta" koyduğumdan dolay hoca tarafından "Ah olum ah bukadar güzel yazıyosun, bide yazım hatalarına dikkat etsen" değip, diz dövdüğü... Ondan sonra bitişik eyik yazı (El yazısını) ayak yazısı zanneden ve okunmaz halde yazan ben gidip bir tost veya limonata karşılığı yarışma makalelerimi başkasına yazıran yazdıran yine ben :) O yüzden kusuruma bakmayın... Baya bir yazım yanlışı olabilir :)

Ben ben gine ben... (Ben Ve Kişiliğim)
Okulda daha çok hocalarım bana Cahit der... Bu arada adım C. Kutay Aykan... {Kusura bakmayın, kendimi "köşeli parantezler" içine alınmış ve yazdıktan sonra sanki yazdıklarımı silemeyen bir ruh hali içindeyim...} Bende alıştım buna... Bana kutay diyenlerin ve Cahit diyenlerin arasında sanki bir uçurum var gibi... Neden hocalar, öğrencilerin, ilk isimleriyle soy isimlerini kullanırlar... Bak yarına yazacak bir konu buldum neyse yarınki makalemiz "Neden hocalar, öğrencilerin, ilk isimleriyle soy isimlerini kullanırlar..." olsun... :) Konumuza devam edersek bu bi tür yakın arkadaşım “
Büşra Karabeşeoğlu ” (Ayrıca Blog Teması İçin ve Zevki için de Teşekür Ediyorum…) hocaların Büşra'ya, Karabeşeoğlu demelerinin sırrını hala anlamış değilim... Bu arada "İmran Hocam" (İmran Sarı Yıldız) "İmran hocam sen bizim herşeyimizsin" neyse konudan sapmayalım... "Bu arada sosyal hocalarına da özel bir ilgim, sevgim var nedense? :)" Geçenlerde, geçenlerde dediğime bakmayın geçtiğimiz cuma idi... Hocamla çok iyi anlaşırız... Geldi "Kutay Bizi engin bilgilerinle aydınlat" dedi... Sonra benim ismimi Engin koydu... :) Bundan sonra bana engin diyecek artık heralde :) Bende soyadımı bilgin yaptım... Engin Bilgin :) Uymamışmı...

"Forumera'ya takılıyorum günün her saati" [Okul Saatleri Hariç:) ] ve Armelod Hocam bir başkadır benim için... Dünya bir yana Armelod Hocam bir yana ;) :) Neyse Sizlerde ölesiniz değerli okuyucularım... :)"
Romantik Anlayışlı günün 24 saati aldatan erkekler yüzünden kızları rahatlatıp "Sağol Kutay... Vallahi Rahatladım, Teşekür Ederim" dedikleri sözcükleri sık sık duyarım... Yanlızım... Yani Geceleri onun için birşeyler karalayacağım, Yıldızlara bakıp onu düşüneceğim... Karlara yatıp bulutların geçişini izlerken onu hissedeceğim…
Hayatım düz yorgun ve sıkıcı... Hepsi bukadar...
Bazen yolda yürürken kestiğim ve beni kesen kızlara hep üzerinde msn adresim ve telefonum yazan bi kartvizit vermek istemişimdir :)

Neyse sevgili saygılı Okuyucularım... Blogum'da böle şeyler yazıcağım işte... Bazen okuduğunuzda aynısını yaşadım diyeceğiniz... Bazen ibret alacağınız... Bazen küçük tebessümle okuyacağınız... Bazen de şaşıracağınız bin bir çeşit yazılar... :) Bu ilk yazımdı mazur görün… “10 senelik yazar bile olsanız ilk tanıtıcı yazı yazmak çok zordur…”

Hep mutlu kalın... Hayat hepinize gülümsesin... Ve Beni Takip Etmeye Devam Edin...

2 yorum:

  1. cobija dedi ki...
     

    Hayırlı olsun. İnşallah hedeflediklerine ulaşırsın.

  2. Elalemin Akıllısı dedi ki...
     

    Aramıza hoşgeldin dava arkadaşım :)
    Onore ettin beni.. Şevkin hiç kırılmasın inşallah..
    Yazmak güzeldir.. Kendi kendine konuşmanın insan gözüne batmayan şekli işte..
    Delilik yani :)

Yorum Gönder